Tuesday, May 19, 2009

Poze fundatie (beci si garaj)









7 comments:

  1. Felicitari pentru informatiile de pe blog! este foarte util pentru cei care vor sa-si construiasca o casa avand doar terenul, de asemenea pentru a verifica devizul primit de la constructor.

    Pentru proiecte de casa sau vila in Iasi va asteptam la http://www.proiectareiasi.ro - pana la sfarsitul anului avem o promotie, costul avizelor este inclus in pretul proiectului.

    Va multumesc,
    Elena

    ReplyDelete
  2. Imi puteti spune va rog cati mp are casa dvs?

    ReplyDelete
  3. Casa are dimensiunile de 8,5m x 10m. Proiectul efectiv al casei e aici: http://www.serbanfamily.net/casuta-noastra/proiectul-casei/

    ReplyDelete
  4. Buna ziua!

    Multumesc pentru informatii! Imi sunt foarte utile, intrucat am cumparat un teren si vreau sa construiesc si eu o casa care va avea cam aceleasi dimensiuni.
    Va rog sa-mi lamuriti 2 aspecte.
    a) Cf. vederii sectionale, casa nu este prevazuta cu beci insa dumneavoastra scrieti mai departe la capitolul "poze", beci si garaj. Imi puteti spune daca aceste costuri postate includ si beciul? In proiectul meu am inclus si un beci sub jumatate de casa.
    b) Ati postat o fotografie a casei la "finisaje exterioare-tencuiala". Din fotografie reiese ca mai aveti si o mansarda, care nu se regaseste in "vederea sectionala", deci mie mi se pare ca are totusi P+E+M.

    Nu va suparati ca va intreb insa nu ma pricep deloc si raspunsurile dumneavoastra imi vor fi de un real folos.

    Va multumesc,

    Adriana

    ReplyDelete
  5. Buna Adriana,

    a) Proiectul initial intr-adevar nu avea prevazut garajul, insa in momentul in care am inceput sapaturile pentru fundatie am observat o diferenta de nivel destul de mare intre spatele si fata case (approx 1.5m). Atunci am decis sa modificam putin proiectul si sa facem garajul dedesubt (am ridicat putin temelia la spate pentru a avea 2m inaltime). Bineinteles asta a insemnat intarirea structurii de rezistenta (inca o centura din fier la baza, plus "ingrosarea" unor stalpi). Garajul nostru e tot pe jumatate de casa. Costurile totale includ toate lucrarile.
    b) Din motivele enuntate mai sus, a trebuit sa ridicam putin temelia, de asta poate parea casa mai inalta, insa ca nivele sunt doar garaj (2m) + parter (2.65m) + mansarda (2.5m) + pod (1,8m la culme). Aveti grija la inaltimea camerelor, noi desi am lasat de exemplu la parter 2,65m inaltime, dupa ce s-a turnat sapa de egalizare si s-a tencuit tavanul s-au mai "pierdut" vre-o 10 cm.

    ReplyDelete
  6. Va multumesc pentru raspunurile prompte si va doresc succes in continuare!

    Adriana

    ReplyDelete
  7. Multumesc pentru informatii!Ceva util pentru cei care se construiesc

    ReplyDelete